maanantai 6. tammikuuta 2014

Eila esittäytyy


Olen Eila Saarni, eläkeläinen Salon kaupungista. Olen muuttanut eläkkeelle siirryttyäni takaisin Saloon. Liityin Salon Reumayhdistykseen heti muutettuani. Ajattelin, että elämässä täytyy olla jokin kiinnekohta, ettei tule jäätyä sohvan nurkkaan. Myös reumalaisten liikuntamahdollisuudet kiinnostivat. Yhdistys on antanut minulle virikettä ja toimintaa monta kertaa enemmän kuin osasin odottaa. Minut valittiin Salon Reumayhdistys ry:n sihteeriksi vuosi sitten.  Olen saanut uusia ystäviä ja mielenkiintoista tekemistä eläkepäiviini.
Olen myös käynyt Sytyn kursseja ja tutustunut muiden yhdistyksen jäseniin. Yksi kursseista oli blogi-kirjoittamisen kurssi ja siellä tutustuin tämän blogin muihin kirjoittajiin.
Jatkossa tarkoitukseni on kirjoittaa yhdistystoiminnasta, eläkeläisen elämästä, autoilusta ja jos jokin helppo ja hyvä ruokajuttu tulee mieleen, niin voisin senkin julkaista. Harrastan myös digikuvaamista, joten kuviakin tulee toivottavasti jutuissani esiintymään.
Oikein hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille!

1 kommentti: